Tuesday, November 3, 2009

GSL 20’

Alhamdulillah…dah 20thn usia GSL rupanya. Abg pun dh keje kat situ 13thn lebih menikmati pelbagai faedah yg kompeni sediakan termasuk kos perubatan kesihatan dan pergigian utk isteri dan anak2 juga. Penting tu ye…pasal kos perubatan pun dh tinggi skang ni.. 

DSC_0329

Jadi, bersempena 20 thn tu..GSL telah mengadakan jamuan utk staff, famili, rakan2 sahabat handai..dan juga masyarakat kampung kat sana. Semuanya dialu-alukan menghadirkan diri.

             gsl 20

Ofismate abang bergaya ngan t-shirt eksklusif GSL 20’, hehe…

DSC_0009

Ni pak menakan GSL…ngeh2..Takde laa…ni ler GM GSL, Tuan Haji Zul..hensem orangnya, hehe..

DSC_0049

Aku dh kenyang ler. Tu yg leh dok rileks2 bawah pohon2 rendang ni.

Ari tu disediakan menu nasik minyak tp ada gak ler nasik putih utk org mcm aku ni..kehkehkeh..Utk staff, famili dan VIP…turut disediakan bihun sup dan mi rebus. Tp…biasa ler..ada gak yg bukan di kalangan mereka2 ni mai khemah khas tu utk carik menu ekstravaganza ni…hmm..

DSC_0249

Bergambar ngan kak Yusni, Kak Kiah dan Liza. Semua ni cam aku gak ler..surirumah sepenoh masa..

DSC_0047

Aku kalo dpt berborak…cenggitu ler ye..memoncong2 mulut tu. Ni aku tengah sembang ngan Kak Rospalela, isteri Faizal. 

DSC_0091

Tu diaaa…memoncong lagi aiih!! Tak sedaq diri kalo dpt bersembang no!!

Tapi aku rasa…mmg style aku kalo bercakap mmg mulut memoncong agaknya ler.

DSC_0093

Ntah apa ler yg gelihati sangat tu????

DSC_0094

Angah dan akiss di sebalik cermin…

“Di balik cermin…cermin mimpi..ada realiti yg tidak kita sedari, hanya keyakinan dpt merestui, hakikat cinta yg sejati..hakikat cinta yg sejati…”….(M.Nasir)

DSC_0089

Uiii….ada pelamin pulak kat Majlis Jamuan 20’ GSL ni??? Sape yg bersanding ek??? Ada pengantin ke ni??

Nak tau jawapan….kena ler tunggu entry aku selepas ni pasal tak sempat nak edit abes lagi. Gambar byk sgt. Ni pun aku pilih2 yg ada gambar aku aje dulu, ngeh2…

DSC_0090

Hmm..tengah2 abang snap gambo di atas tu..tiba2 Kak Zah berlari2 baby…hehe..Dia pun nak gak tumpang dua kaki bergambo kat pelamin, hihi…

11 comments:

AINANAM said...

sonoknya ofis abg buat makan2 camni kn....mesra alam..

ikiqzana said...

wah dah 20thn usia GSL.. seronok kan dh lama keja kt situ..

ooh sis surirumah sepenuh masa ye.. mesti best duk umah...

tu dia.. beborak memucung lg.. mesti sis ni peramah org nyer.. bila la kita ni nk berjmpe kan..??

zura@iwan said...

wooo..br ku tahu GSL tu apa..kahhh..malu2 selama akak duk citer mcm tahu jerk...lama la kan abg kak bkhidmat kt GSL..

wantie said...

wow.. besh besh sekali sekala dapat menjamu selera....

Nampak sangat yg kak alona ni heppy sangat berborak sampai memoncong mulut tue..

POSH76 said...

bestkan dapat company yg pandai jg staff dia...masa depan pun terjamin and konpom takkan berentinyer...hehe

amboi posing sakan....hehe

TokNabe said...

Aha... lepas hari raya ada makan-makan lagi. Bab ni hehe...jangan sesekali tolak.

Gieyana said...

mak aii..mucung gilos akak! sibuk menyembang yer...

bestnyer xtvt akak kan!:)

[-suziey-] said...

waa lama dh ye..13 tahun..emmm btl perubatan penting sgt ..kalu xde coverage jenuh la dok tungu hospital kerajaan...

kira ni ala2 famili day la..cuma xde aktiviti gitu..amboih beriya btl kak alona kita bercerita..ntah btl ntah idak org sume tekun je dengo..ekekeke:p

ibu emy efy eqy said...

sedapnya juadah jamuan ni? macam-macam ada.

pejam celik rupanya dah 13 tahun suami kak ALoNa kerja kat GSL.

seronoknya dapat kenalan kat jamuan ni...

memang peramah betul kak ALoNa ni. tak sia-sialah saya kenal dengan kak ALoNa.

Cik Cookie said...

Teringat zman kj ngn bank dulu.
pantang ada event mesti ada muka Cik Cookie.
sebabnya suka makan.
satu lg mesti laa sbb nak ngorat.
eheheheh

klik nuff Cik cookie ekk.
sayang kamu byk.

░♥si lampu neon♥░ said...

waa berjalan je..best giler...