Saturday, October 9, 2010

Kira ok laa....

Bbrp hari sebelum 1 Syawal 1431H (aidilfitri)...selamat ler surat berisi sekeping cek dari Nuffnang ni sampai kat tangan aku.
Mmg tak banyak pun. Setelah ditolak singgit duit proses...dpt ler jumlah bersih RM59.49..hehe. Mgkn dh ditolak lagi utk komisen...sebab cek tu HSBC tp akaun aku cap rimau!!..
Duit tu masih tersimpan selamat dlm akaun..masih belum digunakan lagi, ngee. Apa2 pun..terima kasih ler kat Nuff, ye. Walau tak byk mana pun...aku tau..itu saja ler kemampuan Cintamaniszlite (dan sebuah lagi blog) meraih pengunjung dtg menyinggah. Blog2 yg berkisar kepada perkara2 biasa sj, takde yg luarbiasa pun, huhu.

Skang ni..kat akaun nuff aku tu..baru nak kumpul balik duit, hehe. Ntah bila ler pulak tu nak mencecah RM50 utk ditunaikan, hehe..

9 comments:

Suhana Shahril said...

waa..dh cash out duit raya...
k lah tu...ni nk nunggu rm50 pun jenuh berkepuk...muhaha

Rinna said...

Waahh tahniah dah dpt hasil dari nuff.. tak pe sikit2 pun dah dpt hasilnya..kan.. :)

atty's said...

skit2..pun kan senang nak dpt tu kan..

Gieyana said...

wahhhh..dh cash out yer..sy nyer en nuff x naik2 lg..seciput jer!hahahaha

SyaNa said...

sikit2 lama2 jd bukit kak
teruskan usaha lagi
heheee

wantie said...

hohoho... untung yer kak. dapat merasa duit dari nuff. T tak der la gamaknya. baru bape sen jer.

POSH76 said...

tahniah sis...sapa nak bagikan....keep blogging taw hehe

zura@iwan said...

syukur rezki kak ye....bila nk banjer...hahaha..
nuff kita bila nk nek2 ni..huhu

makdara TERdiva said...

ckit2..lama2 jd bukit..