Sunday, June 7, 2015

Aktiviti minggu pertama Jun 2015

05.06.2015
JUMAAT

Malam tu singgah umah mak kejap lepas balik dari Giant. Potong kek gulung yg kitorang beli tu dan makan ramai2 kat sini. Kebetulan Sela ada pulak dan anas ada bawak buah mempelam chakonan. Aku pun kupas2 dan makan2, hehe.
Tengok laa adik anis tu...angah sebok baca sokabar kosmo...dia pun sebok jugak baca, hehe..
Tak lama pun kat umah mak. Nak balik umah...keje menunggu dan nak kena simpan tenaga. Esok keje weii...sampai senja baru balik, huhu.

06.06.2015
SABTU

Hari tu keje kat Semanggol. Pengantin kitorang anak makcik cleaner keje kat ofis abang. Mak keje cleaner tapi anak dia keje berpangkat juga. Alhamdulillah, jenis tak lupa famili pengantin ni... :)
Boring2 tunggu pengantin nak sampai...selpi dulu..hihi.
Lepak kat dalam jap...depan pelamin.
Hari tu majlis meraikan 2 pasang pengantin. Jadi, ada 2 fotografer berlainan ler. Alah, kawan sepejabat abang jugak, hihi. Pengantin kitorang anak pompuan makcik. Pengantin Sepol pulak anak lelaki makcik.
Selpi ngan pengantin yg sedang kol adik dia yg pengantin tu tak siap2 lagi...
Ye, keje aku selpi jer ari ni...punya laa banyak masa nunggu pengantin. Gambar suasana kat luar dh berlambak dah kitorang snap...tp pengantin tak sampai2 lagi..hehe..
Mmg balik keje dah penat. Malam tak larat nak masak dah.
Dah mandi2 semua..bawak anak2 gi makan kat luar malam tu.
tomyam seafood..
Alhamdulillah.
Balik umah...rehat2 jap check emel bagai. Pastu...tido ZzZzZZ..

Nota ALONA:-
~Nampak mcm mudah...hanya yg melaluinya saja yg tahu.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
ish3
udaaangggg
tomyam
ok bai he3