Tuesday, June 9, 2015

Lepak kejap..

08.06.2015
ISNIN

Ayah dah balik ke Bentong kul 2.00 petang selepas Zuhur. Alhamdulillah...aku cuba sediakan dokumen yg diperlukan. Harapannya...cepat laa selesai urusannya. Jgn laa dorang banyak karenah birokrasi sangat sampai 2 tahun lebih dah tak selesai lagi, huhu. Bukan ada urusan jual beli pun.

Malam tu...kitorang keluar ke Taman Mewah. Nak serahkan album pengantin. Pengantin balik bercuti ke umah keluarganya. Balik dari situ...singgah jap umah Sela. Nak tengok Boo yg dh semakin membesar..
Ini laa Boo..comel tak saya..
Pandai berposing, tau!!!
Suka main dalam bakul baju ni...golek2..
Memang best kalo kita bela kucing ni. Terasa gerammm jer....comel sangat.
Semoga meow2 kitorang yg 4 ekor kat umah ni takde mengganggu ketenteraman jiran2. Pagi lepaskan dari sangkar...petang2 kurung semula. Sebab tak mau mereka ni malam2 diganggu ngan kucing2 jalanan ala2 sarip dol. Kesian....

Balik dari umah Sela...check wassap, yihahhh!! Ada mesej dari pengantin tadi....yg mengatakan sangat berpuashati ngan hasil keje kami. Alhamdulillah. Harus jadikan koleksi testimoni ni, hihi..

Nota ALONA:-
~Meowwww.... :)

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
he3
kumpui testimoni yer
moga2 bisnes sukses naaaaaaaa