Monday, April 11, 2011

Di sempadan itu..

OTW nk turun ke Simpang Pulai...kitorang berhenti kat sempadan Pahang-Perak ni.
Kali kedua ada mood nk berhenti sini amek gambo wlpn dh berkali2 lalu sini.
Dulu (thn bila ntah) sekali ketika OTW nk mendaki ke CH. Skang lak...OTW nak menurun ke Ipoh, huhu.

Dimulakan dgn gambar akiss..

Seorang lelaki yg telah mengahwini seorang wanita yg berasal dari negeri Pahang, hehe..

Along dok bawah pokok ni..

Dia tgh dok snap gambo ni..hehe..
Hmm..kitorang nk balik dh laa wahai Cameron Highlands, huhu..

Baru lepas ujan lebat. Air dari bukit mencurah2..

Abg di sempadan..sempadan yg takde imigresen, kehkeh.

Abg ajak aku gi sempadan?? huhu...

The making of gambar along.
Kali ni bwk kuar D60 yg baterinya sebenarnya berbaki 1 bar saja.

Tgk hasil..

Tu je lah..hehe.
Along pegang urup P..hehe..

Byg2 tulisan di cermin kereta..

Hmm..leh juga amek gambo cenggini, ye..ngeh2..

OTW nk turun tu..ada ler tanah runtuh sket dan keje2 pembaikan sdg dijalankan oleh JKR dari negeri Perak, ye..hehe..

Nota;
-abes dh citer 13-16hb Mac 2011 tu..
-citer2 yg juga berkaitan ngan hari ulangtahun perkahwinan kitorang...tu yg ada sket babak2 romantik tu, kahhh..
-pas ni...giliran citer reunion di PD ler pulak, ish..ish..ish..

4 comments:

[-suziey-] said...

gbr along pegang P tu cantik..edit guna ape tu? nmpk sekata tone color along n background ;)

pst..dh pekena foods kat laman mesra restoran tu.ekekk:D mmg sedap..nnti sy buat review..

J@J@ / Bini The Rock said...

itu hari kawan TR kasi coklat perisa stoberi. Lupa lak cap ape..sedap plk tu..aduihh!

ntah bila la nak ke CH tu gamaknya.

atty's said...

ni yg jeles ngn alona..asik g cameron je..kty last g 2005..huhuhhu

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

saya dah 2-3 kali naik atas tu pun tak pernah lagi bergambor kat perkataan CH yg besau tu..

jeles okeh! :P