Sunday, April 10, 2011

Membeli je..menanam tak boleh..

Berhenti kat Kea Farm.
Membeli...stoberi segar kotak besar..kotak kecik...berkotak2..
Beli lagi stoberi, buah chinta & roselle kering..
Segala jenis kobes nk dibeli..
Baby kentang, baby ubi keledek..ish..ish..
Jagung..erm..

Kalo ler mende2 ni leh ditanam kat umah aku...mau je aku soh angah tanam, hehe.

Hmm..setiap kali gi CH...aku mmg suka tgk kelebatan bunga2 ni. Kalo laa bunga ni leh idup kat Kamunting tu..leh jer soh angah tolong tanamkan, hehe..
Sbb apa aku sebut angah? Sebab dari 3 beradik ni...dia yg paling berpotensi dan cenderung ngan bidang penanaman ni. Pastu, kalo dia tanam..percent menjadi tu..sgt tinggi dari ibu dia yg menanamnya, kehkeh..

1 comment:

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

mak saya kalo pegi mane, especially pegi airterjun, kalau nampak pokok bunga cantik2, mesti ambik bawak balik..penanam tegar katanya :)