Thursday, January 10, 2013

Kalau lah....

Hehe...ini cuma entry KALAU lah aje pun, hehe..

Skang plat utk pendaftaran kenderaan baru kat negeri PERAK ni dh pun sampai ke AJE.
2 bulan sebelum ni...plat yg keluar adalah AJC. Kalau aku ada duit berlebih2....mmg aku beli sebijik kereta paling tidak sebijik motor baru pun dh ok dh...semata2 nk lekatkan no plat AJC ni sebagai koleksi peribadi, kuikui..

Sebab apa AJC?? sape tau??? ngee...

Aku sempat snap gambar sebuah kereta yg plat nya ada AJC masa nk gi TESCO lepas amek angah tadi, hehe.....
Aku KALAU dapat beli sebijik motor masa keluar plat AJC ari tu...aku nk beli plat AJC1101...huhu. Tapi semua tu nk berangan pun tak boleh dh. Kot skang ada duit pun...nombor AJC dh lepas. Skang dh AJE dh pun, ngee.

Nota ALONA:-
~AJC................Alona Jalil Cintamaniszlite, yeargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 comments:

nad said...

Hehee...dh agak dh =)
Tp tu la kan...
Kalau....huhu

Kamsiah yusoff said...

kalaulah banyak duit...:)

kita ni hanya mampu berangan ja kan..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

best berangan ni kan.. hehehe...

re: jwp kat sini jelah soalan dlm fb tu (akak ingat kat email je) kakak dini ada dah call ahad lepas.. dptlah berckp ngan haziq.. alhamdulillah dari suara dia nampak okay2 aje.. tak dgr mcm stress atau bersedih pun.. hehe.. syukurrr..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

opss.. bukan ingat tp tengok..

DeLLas said...

tggu AJF plak.. alona jalil fadzil hehehehe

Gieyana said...

hihihi..syok berangan kan kak..:-)

MulutPayau said...

Assalamualaikum dik....
Sesekali berangan best jgk kan...hehehe

Suziey Ahmad said...

oooooooo...hahhahaa ye ye dok teka ape la AJC..hikss..plat AJE pn best gk..hehe

el said...

kak 1101 tu ape..besday akk ke?

wantie said...

tu dia.. impian tu berbunga bunga. sampai ke tahap nama blog pun akak nak abadikan kat number plate.


plate no: AJE.. " ye ye.. aje nye ko"
kak engku selalu sebut.

nad said...

Kak, nk jwb soalan..
Zakwan blaja sendri saya-saya tu
Kami tak ajar pun
Die tgk kartun kat disney junior dulu
Tu yg terikut2..
Aah, zakwan tgk kartun alih bahasa, hehe