Wednesday, February 11, 2015

Laksa telur goreng..

Sebelum ni aku penah tengok kawan kat Ipoh makan laksa telur goreng ni kat area Ipoh sinun...
Rupanya dah lama jgk ada kat Kamunting menu cenggini.
Aku ni pun baru jer tau sebab tengok fren fesbuk dok tayang kat fb dia, hehe.
Tingin nak rasa...kebetulan hari tu sebok lak ngan urusan luar tak sempat nak masak utk angah...tu yg beli tu.

Lokasi gerainya kat seberang jalan stesen Petronas Kamunting tu.
Sebelah jer ngan gerai air kelapa limau..
Leh makan kat situ...leh beli bungkus jugak..
Harga RM4.00 tapi kenyang tersandaq wooo!!!
Aku beli makan kat umah aje.
Memang sedap...sebati ngan kuah laksa tu, nyumm.
Telur mcm telur dadar tu tp jenis rangup dan rapuh...

Nota ALONA:-
~Ikut selera aku laa...ye :3

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis alona,
waaaaaaaaaaaaa.serious nampak sedap laaaaaaaaaaa