Monday, February 16, 2015

Cuti2 Hatyai - Krabi 5

14.12.2013
SABTU

Malam tu...kitorang keluar ke Lee Gardens Plaza pulak. Naik tuk tuk jugak. 20 baht seorang pergi. Balik nanti 20 baht lagi. Bukan tuk tuk yang sama sebab kat situ memang senang sangat nak dapatkan kenderaan comel ni.
Masuk kompleksnya...biasa lah...mcm kat Malaysia jgk.
Tapi kasut mmg cantek2 lah.
Try aje...
Belinya tidak..posing jer lebih...huhu..
Ngan spek mata...ala2 pasar malam jgk gayanya spek ni, hehe..
Ronda sampai atas. Ada butik Nike..
Atas tu ada laa beli lagi tambahan souvenier..
Biasalah...kalo jalan2 walaupun tempat takde ler best pun...kitorang ni ingat jer kat orang tu orang ni..

Pastu baru ronda2 kat luar..
Nak cari teh tarik yg dorang kata sedap tu kat situ tp dh abes ler pulak. Tak sangka kat sini teh tarik pun boleh abes, ye...huhu.
Ni mesti try....tiram goreng...sedap..
Ramai yg tunggu..
Bahan2nya mcm ada tepung sket..tak tau tepung apa. Dikacau ngan telur sebijik...bahan lain tersembunyi tak tau laa. Pastu ratakan atas kuali tu...baru boh tiram lak. Last tu letak lak taugeh.
Teh tarik ngan nasik lemak kat sini dah abes..
Saja amek gambarnya lagi...
Suasana di Lee Gardens Plaza...
Tempat urut kaki...
Ni laa tiram goreng tadi...sedap. Tiramnya pun banyak jgk..
Masuk kat Restoran Salma..
Tunggu oder...makan nasik pulak, hehe..
Password wife kat situ...
Apa yg nampak janggal yg takde kat hotel Malaysia?? hehe..
FM sebagai souvenier yg aku dh beli kat Hat Yai...
Malam tu aku kena kemas2....esok pagi dh nak keluar utk ke Krabi pulak.
Kat hotel tu...siaran dh tentulah stesen Siam kan. Tapi dapat jugak TV3 kat situ, hehe..

Nota ALONA:-
~Pertama adalah pengalaman...

2 comments:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis alona,
haaaaaaaaaaaa???
pistol????? he3

Rinna said...

Seronoknyaa jln2 ke hatyai..untung laa gi sendiri..