Saturday, March 14, 2015

Majlis akad nikah anak jiran...

13.03.2015
JUMAAT

Malam tu...kitorang menghadirkan diri ke majlis akad nikah anak jiran sebelah umah...kak ani dan abang mat. Kitorang kena hadirkan diri jugak malam tu sebab esoknya majlis sanding...kitorang tak dapat nak gi. Sebab kitorang kena keje dari pagi sampai petang. Malam dh nak kena gerak ke Bentong lak.
Bergambar ngan Maria...
Akiss ngan abahnya..
Kak nor ngan angah. Muka angah tu merah sebab flash dari kameraman. Aku amek gambo ni...dorang pun sebok nak amek jugak, huhu. Masuk album ke ntah tu.. Kalo tak masuk...mmg lah, kan!!!
Majlis akad nikah sedang dijalankan...
Ni kali kedua kak ani dan abang mat menerima menantu. Tapi kali pertama menerima menantu lelaki pulak. Pernikahan dijalankan oleh abang mat sendiri...

Alhamdulillah, aku dapat jiran yg baik2.
Kak ani ni mmg baikkk sangat.

Nota ALONA:-
~Tengok episod kehidupan orang lain....panjang umur, InsyaAllah...kitorang pun akan lalui peristiwa sebegini.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis alona,
somei betui akiss he3