Sunday, March 15, 2015

Tak dapat pergi..

14.02.2015
SABTU

Hari tu...jam 9.30pagi kitorang dh kena keluar.
Ada job majlis akad nikah dan kenduri walimah kat Taman Mewah.
Mmg tak sempat nak gi majlis jiran kami ni.
Kitorang pun dh bagitau kat kak ani dah. Dia pun paham. Sebab job ni kitorang dh amek booking bulan September tahun lepas lagi.....Kitorang ni kalo dapat tau majlis ni lebih awal...tentu kitorang dh kosongkan. Sebab jiran sebelah umah sangat, kan...
Gambar pada hari Rabu 11/03...hari khemah dipasang..
Jadinya...majlis tu anak2 kitorang aje laa jadi wakilnya.

Tengah tunggu pengantin jumpa kawan2nya, hehe..
Kitorang balik jgk kejap...solat Zuhur dulu sebelum sesi outdoor.
Pastu keluar balik sebab dh janji ngan pengantin berjumpa kat taman tasik.
Kitorang kena abeskan sesi outdoor ni awal...sebab malam lepas Maghrib dh nak gerak balik Bentong pulak. Kalo lambat gerak...lambat laa sampai. Ahad pagi2 dh kena gi Jerantut lak....melaksanakan tugas kat sana..
Kenduri dh abes...
Alhamdulillah...kenduri kak ani pun nampaknya berjalan ngan sebaiknya.
Kerja2 kitorang hari tu pun dipermudahkan..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah...

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis alona,
nampak benor muka hubby sis penat tu he3