Wednesday, October 7, 2015

Entry tak jadi...hehe..

Gambar di bawah ni...ketika letrik kat kawasan umah ni tiba2 blackout dari petang kul 6 lebih. Empat jam jugak laa. Bukan kawasan umah jer...kebanyakan kawasan di Kamunting turut terlibat. Mesti dari kabel yg sama...

Aku tak ikut abang gi gym. Dok umah jer. Yui dan mama dia pun keluar...nak gi makan kat luar. Aku tak kisah dok sengsorang gini. Walaupun tak leh bukak komputer hadap keje tapi aku ada novel yg tak dibaca lagi, hehe.
Ok...baca novel hanya menggunakan lilin ni enjoy jer. Mungkin feel dia tak sama semasa zaman sekolah dulu...terpaksa menyiapkan keje sekolah ketika blackout bertemankan cahaya lilin, hehehehe.
**kejadian beberapa hari yg lepas, ;) ..
Guna 2 batang lilin...terang sket..
Hari ni adalah hari ke-2 aku berpuasa kerana membayar nazar. Jika diizinkan...esok aku dh leh mula dengan qada' puasa Ramadhan pulak, InsyaAllah.

Ok...sebenarnya bukan nak citer pasal di atas sangat dalam entry ni.
Nak citer....mm....macam tak terluah pulak.

Tapi tak pe laa...siarkan jer laa dulu entry cenggini jer, hehe..

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah, semalam dah booking homestay kat Banting....

1 comment:

Nad MamaZN said...

akak nak dtg banting??? bila tu? heee...