Thursday, October 22, 2015

Try produk kedai baru..

Saja ke kedai ni. Bagi sokongan. Milik orang kita...bumiputera, muslim.
Nama kedai...Border Tea.
Tunggu oder..
Aku pilih green tea utk permulaan. Beli satu aje sebab tau bekas disediakan besar...giant, huhu. Kongsi ngan abang. Beli bawak balik. Minum sedut kat umah. Jenoh nak perabes...
Sedap jugak tea hijau ni bila wat gini. Sebab penah minum teh hijau tarik...tak berapa di tekak aku. Tapi abang ok jer.
Harapnya, bila dah ada sediakan makanan jugak nanti... buat jugak laa air panas. Paling tidak pun...teh tarik dan nescafe tarik, kan. Somi aku ni contohnya..mmg kurang minum2 ais. Jaga badan dan jaga kesihatan. Kalo ada sediakan air panas...mesti banyak bintang yg somi aku bagi, wink ;) wink ;) .

Sebenarnya sebelum ke sini...aku temankan abang gi gunting rambut kat hensem haircut tu. Ok jugak gunting rambut kat sini...terutama budak india yg tengah guntingkan rambut abang dalam gambar tu.
Kedai pun bersih..
Tu aje lah citernya, hehe..

Nota ALONA:-
~Lain kali nak try mocha pulak...

No comments: