Sunday, January 23, 2011

Dh ngajar di KL

Alhamdulillah, setelah 3thn lebih mereka mencurahkan bakti mengajar di Lawas, Sarawak....kini adik aku dan isterinya dh mula bertugas mengajar kat KL pd hari Jumaat yg lalu.
Sorang dpt tukar di sebuah sekolah menengah di Brickfields...dan sorang lagi dpt tukar utk mengajar kat sekolah menengah di Cheras...
Sejak beberapa hari dh jd warga Kolumpo ni....dorang dok menyewa di kawasan Taman Bukit Segar katanya.

Fadel tingin nak pakai sarung kepala Angah..huhu..

Hmm..dh dok KL ni...dekat jgk ler nak balik kg masing2.
Takyah nak booking tiket flight KK-KL-KK awal2 lg dh utk dptkan harga murah.

**Lepas ni..leh ler aku ajak dorang gi camping kat Pantai Kerachut, Taman Negara Pulau Pinang..hehe....jom!!!

5 comments:

makdara TERdiva said...

akak taknak ajak saya gi camping ke?? ngehngehngeh! :D

░♥si lampu neon♥░ said...

ooo best2.sy pon insyAllah mengajar tak lama lagi..

Check it out Entri Paling Best !
# Siapa Suka Makan Roti Milo ?#
# Frame Ikea Dari Blogger Eqbalzack#
# Pekerja Sambilan Diperlukan !#
# Tak Suka Jalan DI One Utama ! #

Rinna said...

Waahh seronok laa dah dekat kl Taiping kan.. senang jgk laa Alona nak ke kl..kan.. :)

DeLLas said...

hahahaha awat gambar tu muka mcm pnyanyi kontroversi NAME WEE (btoi ke) je? haha..pasni pindah phg plak..xnk dok lama2 kat KL..

wantie said...

Best la. dah dapat balik semenanjung. dekat ler akak nak pergi umah dorang tu yer.