Thursday, January 13, 2011

FESBUK NAK TUTUP

Rumours je katanya..erm..tunggu dan lihat aje laa..
Ada yg kata gergasi Google dan Yahoo sdg membida utk memiliki FB ni, ermm..

Tapi, kalo FB tutup pun..aku tak kisah sgt...cuma mgkn terhad sket ler nak jumpa kawan2 aku kat alam siber melalui grup SMVTAA 91/92 kat fesbuk tu.
Yelah, grup ni aku yg mewujudkannya, hehe..
Kwn2 yg dok berkumpul dlm tu dh 85 org..dengan harapan jumlah tersebut bertambah lagi dgn penemuan demi penemuan rakan2 lama aku ni melalui fesbuk..
Sebelum ni..susah bebeno ler nak jejak dorang. Kat fesbuk..senang betui. Dah jumpa sorang..pasti kita akan jumpa 2-3 org..bila jumpa 2-3 orang..kita akan jumpa 9-10 orang..uii..
Maklum ler..ramai yg ada akaun laman sosial fesbuk ni, ngee..

Jumpa kat grup ni senang..leh chitchat ramai2, hehe, kenang-mengenang citer2 lama kat skolah..sampuk menyampuk. Bincang berbincang.

Aku ni kurang YM..tak brp minat ber YM..(pulak!!)
Mmg betul.....sebelum aku jumpa kawan2 lama kat fesbuk pun..aku kurang on YM..apatah lagi bila dh ada fesbuk, hehe..
Twitter aku takde lg, skype pun takde..mende2 tu pun aku tak tau rupenya macam mana, hehe..

Ada yg nasihat...gambar2 yg dh simpan kat fesbuk tu..cepat2 ler copy balik sblm fesbuk nak tutup..
Erm...tentang hal ni pulak..aku lagi tak kisah sbb aku tak simpan byk pun gambar2 kat sana.
Kalo ada yg aku simpan pun sket aje..lagi byk aku dh simpan kat blog kesayangan aku ni. Lagi berganda-ganda-ganda-ganda lagi, kahhh!!

2 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

fesbuk nak tutup..tp makin di upgrade nya sana sini. Pelik kan?? ntah2 saje je nak buat gimik pada pemilik2 akaun FB kotttt...

ahhh!! saya tak kisah la..cuma..cuma..bosan sbb tak leh nak main kebon2 kat opis!!

x(

wantie said...

hubby pun kata rumous ja. Saja nak wat gempak.hehehe