Friday, August 12, 2011

Pelayaranku

Dah lama aku cari lagu ni. Nak tanya Ogy sendiri...tp Ogy pun tak kenal aku, hehe..
Akhirnya aku jumpa jgk lagu ni cari punya cari kat Youtube...



Aku suka dengar lagu ni..bagi aku..ni antara lagu terbaik Fauziah Ahmad Daud.

nota;
-hidup kita adalah sebuah pelayaran..



Riwayat Petani

Ni ada lagi satu lagu Ogy Ahmad Daud yg aku suka...sedutan lagu dari filem Ceritaku Ceritamu..waktu Ogy masih muda remaja...cun je dia masa tu.
Tp lagu yg ni Ogy dh rakam semula..yg ori punya tu terserlah suara remaja sunti dia, hehe..


Filem ni ditayangkan masa aku masih kanak2 ribena lagi. Tapi aku tgk citer ni masa dh tayang kat TV lah..
Aku suka dgr lagu ni. Macam aku yg ada sekali kat tengah2 bendang tu, hihi...

nota;
-Boring2. Bkn boring takde keje..tapi boring byk keje, hihi....
-tu yg layan youtube cari lagu2 nostalgia, kehkeh..

1 comment:

makdara TERdiva said...

saya suka lagu ogy yg berduet dgn azmil mustafa 'Rela Menanti' kalau tak silap

pergh!! jiwang leleh kak kalau dengar..hehe