Monday, May 19, 2014

Kedai supplement utk....

Hari tu...abang ajak aku singgah kat kedai supplement utk mereka2 yg gi main gym....terutama utk mereka2 yg nak membina badan kat sekitar Taiping / Kamunting ni. Ada satu kedai ni baru bukak. Harga barang2nya pun tak mahal. Malah ada yg lebih murah dari online. Leh beli kat situ aje tanpa ada RM tambahan utk postage.

Kedai ni betul2 belakang kedai pameran kereta Proton di Kamunting. Dekat ngan The Store Kamunting jgk. Senang sgt nak cari. 
Cenggini depan kedainya. Nutrition Pro. Mgkn jgk dorang ada wat jualan online. Sbb ada tertera alamat website kat signboard tu.
Jom masuk dalam tengok apa yg ada.
Kedai ni masa kitorang pegi terjah tu (cuti wesak)...baru hari pertama dibuka, hehe.
Mengkagumkan...mmg macam2 jenis supplementnya.
Aku tak tau apa2 pun..Cuma temankan somi aku ni aje, ngee.
Tapi hari tu somi aku pun tak beli apa2...sbb baru jer beli protein beberapa hari sebelum tu.

Nota ALONA:-
~Takde masa lagi nak buat entry panjang2 dan lebih serius penceritaannya, huhu..

2 comments:

Nad MamaZN said...

takutnya tgk botol2 beso2 tu..huhu

Siti Fatimah said...

supplement utk ketul ketul ek...