Tuesday, May 6, 2014

Rasa biskut terbaru...

Dh kuar biskut terbaru...bentuk mcm hippies, huhu.
Rasa dia mgkn diinspirasi dari rasa coklat pepero kot..

Dh lama aku tgk terjual kat Taiping ni tp aku tak beli pun.
Tp hari tu gi karnival kat lake garden tu...nampak mende ni tu yg leh beli tu.
Tapi mahal ler jgk mende ni. Bkn murah2, ye. Murah ler lagi pepero tu. Sekotak RM17.90 harga di Langkawi leh makan puas.
Aku beli pretzel perasa coklat badam dan coklat stoberi.
Harga dia sebekas ni?? RM20 tau. Disebabkan nak rasa...tu yg beli tu.
Dh rasa tu...dah ler. Takde ler rasa nak repeat beli pun. Rasa nak buat pun...takde, huhu.
Bukan ler tak sedap tp rasa dia biasa2 aje laa.

Nota ALONA:-
~Semua makanan baru2 yg keluar kat fb tingin nak rasa, huh!!!

2 comments:

Nad MamaZN said...

kuat pengaruh iklan alam maya ni kak :)
saya pun terkena tempias sama :P

Siti Fatimah said...

Nampak sedap. T ni klu sedap mesti nak buat sendiri.hahaha