Sunday, May 11, 2014

Makan kenduri...

10.05.2014
SABTU

Sepanjang bulan April ngan Mei ni (kecuali ujung bulan Mei)...kitorang tak amek apa2 job luar pun. Sebab nak bagi abeskan projek2 yg dh banyak tak selesai lagi ni. Mmg pening kepala dibuatnya. Tapi...mengenangkan itu adalah pekerjaan...maka kitorang cuba sedaya upaya selesaikannya sehabis baik.

Tapi pada hari ni...kitorang dpt jemputan kenduri kawen anak jiran di lorong depan umah.
Tengahari dh ujan. Kitorang gi jalan kaki aje. Dekat sangat pun, hehe..
Comey tak abah ngan payung senget kitorang ni, hehe..
Dh lama tak makan kenduri sebagai tetamu biasa..
Alhamdulillah, rezeki ari tu makan kenduri rumah jiran. Beberapa bulan lepas pun dia ada buat kenduri kawen kan anak tp kitorang tak dapat gi sebab ada job luar. Kali ni berpeluang maka kitorang tak lepaskan laa.

Nota ALONA:-
~Sabar itu sebahagian daripada iman.

2 comments:

Nad MamaZN said...

nak cuti skolah ni, lg.la byk kenduri pasni

Siti Fatimah said...

lagi 10 hari nak balik makan kenduri jugak ni...


windu la nak makan kenduri