Wednesday, June 3, 2009

Hampa!



AHAD 31 Mei..
Sebenarnya..tujuan kitorang ke lake petang tu nak jumpa kartunis2 komik G3 laa konon2nya. Pasal tercetak kat poster tu sampai kul 6 petang. Tapi kitorang pi kul 5 lebih sket aje..dah takde apa2 dah. Maknanya, majlis tu dah bersurai terlebih awal drp tu! Hampeh tul..hampa gaks.

Lepas balik kenduri Sabtu ari tu dah ajak abang terus singgah. Sebab aku tau..kalo balik umah dulu..hmm, susah laa nk keluar balik dah. Tapi abang kata nak balik gak dulu. Petang2 sket baru gi. Aku pun tak kisah laa.
Tapi tu laa..bila dah balik umah tu..badan tu jadi malasss aje nak kuar balik. Takde laa..

Acara ni sebenarnya berlangsung 2 hari..30-31 Mei. Tu yg mcm tak kesah laa..Konon2nya leh pi esok pulak. Tapi esoknya tu..letih ngan kenduri Makcik Jama laa pulak!! Walopun pi tapi keluar dah kul 5 petang laa jugak.

Pi petang Ahad ari tu..ni aje laa yg kitorang jumpa!
Naper diorang bersurai awal sgt yek? Tercatat kat situ sampai 6petang? Takkan laa tak dpt sambutan pulak??

Disebabkan kehampaan..kitorang menapak ke arah tempat parkir tadi semula.

Masa menapak nak balik tu..sempat laa kitorang shoot2 gambar. Ternampak laa pulak pakcik Kusairi dan makcik sedang mengeluarkan segala lemak2 dari nasik myk dan lauk kenduri tengahari tu, katanya!

Hmm..ni adalah harga baru utk masuk ke Kolam Renang Kemahkotaan di kaki Bukit Larut setelah diperbaharukan bangunannya. Diuruskan oleh MPT.

3 comments:

atty's said...

suka tgk gambo2 tuh..cantek..

etomyam said...

cantik betul gambar2 bunga tu...boleh gak pegi kalau ada ruang

Heariwan said...

Wah wah..gambar bunga kat atas tu siap chop nama eh.