Thursday, June 11, 2009

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 12; Angah

Hari ni 11.06.2009 genap usia angah 12 tahun. Selamat menyambut ulangtahun kelahiran buat anak ibu. Semoga Allah panjangkan usia, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan, akal fikiran. Semoga dirimu menjadi anak yg baik kepada ibubapa, keluarga, agama, bangsa dan negara. AMIN.

Bila dah genap 12 tahun..kenalah ke JPN wat kad pengenalan. Tahun lepas aku yg bawak along pi buat ic pasal hari tu adalah hari persekolahan. Pegi JPN sesi petang. Tahun ni..kebetulan abang pun cuti..jadi aku ajak abang pi sekali. Yelah, sebagai bapa..melalui pengalaman dengan anak2 ni bukan sewaktu diorang kecik aje. Sewaktu diorang nak menginjak remaja pun..hehe.

Di atas sempat aku amek ketika proses Angah nak wat ic..hehe. Senang sket bila tarikh lahir angah ke 12 ni jatuh ketika cuti sekolah.

Lepas dah selesai di JPN..kitorang terus gi sarapan pagi kat Restoran Sejati. Sampai sana.. kitorang pilih menu2 yg berat terus. Lepas tu singgah lak kat KAMDAR di Taiping Sentral..cari kain. Kemudian naik TESCO lak nak beli beberapa barang yg diperlukan, hehe..

Gambar di depan kaunter panggung tu telah diambil oleh abah budak2 ni masa aku tengah sebok memilih kain kat dalam KAMDAR, hmm.
Yang lagi satu tu lak, gambar kat bucu bawah tu..time kitorang lepak2 makan dorayaki sambil minum2 kat Medan Selera Tesco. Tu laa aksi anak2 aku yg kerap dilihat..iaitu kalo dapat bahan bacaan baru..semua dok kongsi baca pada masa yg sama!

9 comments:

etomyam said...

selamat hari lahir....moga makin bijak n jadi anak yg soleh....amin

oMMy fiRuz said...

hepi besday angah..
uit @lona beli kain tuk wat baju raye eh?

ikiqzana said...

wah.. dh besar dan remaje ank sulung akak..
selamat hari lahir wat angah ye..
moga jadi ank yg soleh.. AMIN.

ikiqzana said...

ala.. silap la angah mesti ank no 2. tersilap plak taip. sori.. hehehe

Rinna said...

Happy besday Angah yang ke 12 tahun.. Moga boleh jadi anak yang baik..dan dapat membantu ibubapa bila besar nanti..

Gieyana said...

hepi besday to ur son yer..moga menjadi anak yg soleh..insyaallah..

niza said...

happy birthday angah!!!semoga jd anak yg menjadi kebanggaan ibu n ayah...

Anil Wanina said...

epi besdayy... moga jadi anak yg taat n baik.. :)

atty's said...

selamat hari lahir..angah..