Thursday, July 30, 2009

Tika dan Saat Ini..

Ni gambar masa team lawan persahabatan ngan SM Teknik Taiping pd 23hb. Team Teknik menurunkan pemain2 terbaik diorang. Manakala team kitorang menurunkan hampir kesemua 2 team yg ada utk permainan keseluruhan. Ye ler..sebab perlawanan ni mcm warming up utk lawan yg sebenar-benarnya Ahad 26hb ari tu.
Best gak main kat padang. Setelah 14thn tinggalkan dunia netbol..baru ni aku berpeluang main netbol kat padang, hehe. Tingat zaman sekolah dulu, ngeh2.
Maklum je ler..gelanggang kat Rakan Muda tu simen ler..


Gambar; Tomei sedang memandang burung terbang..

Hmm..sebenarnya skang ni aku dlm dilemma; terpinga..tertanya..di dalam dilemma uu..(lagu Dalam Dilemma - KRU).
Aku bukan apa..takut 'diorang' dah kurang percaya kat aku. Ye ler kan..komitmen susah nak bg.
Hmm..aku ni selalu pikir apa yg terjadi ada hikmahnya. Ada pro dan kontra. Mcm kes hari Ahad ari tu ler. Takpe ler..takde rezeki aku.

9 comments:

oMMy fiRuz said...

wah! dasyatla akak ni..netball player rupe2nye..
sy bab sport2 ni mmg gagal..hahaha
undang2 netball lagila..haremmm!
sy tau main congkak, batu seremban & dam ular..

SyaNa said...

dekat sgt2 da SM Teknik Tepeng tu ngan umah MIL aku

lama la tak main netball..rindu sgt
tapi klo skrg ni mmg tak larat mau lariii

POSH76 said...

fuyooo sportwomen tu...patutler body menten ajer...hehe

Gieyana said...

wahhh..bestnyer akak men netball..kita pon dh lama x men nie..huhu

atty's said...

wah..ahli sukan rupanya..

ibu_umairah said...

kak,cantik gambar kucing tengah memahati burung itu!!!!mest dia pikir mcm mana nak dapatkan nya......

kak masih giat aktif lagi,main netball.....patutlah badan maintain jer

[-suziey-] said...

diorang tu sape?team netball tu ke//.? kalu bakat n skill still mantap buktikan ajek..hehehe..
waa pndai amik gambo kucinn tu..nice angel..

ikiqzana said...

wah pemain bola jaring rupe nyer.. bole le kita wat team tuk blogger2s aje.. mesti seronok..

teringt dulu lwn di antara sekolah2 zon bangsar.. seronok sgt..

cintamaniz main bhgn mana?? zana GA.

anaklaut said...

salam..

ya ke ni..entah2 kak pergi main golf tak..:))

tq singgah anaklaut..

p/s: anaklaut pun pandai kak main golf..tapi ngan guli masa budak2 dulu..