Monday, February 13, 2012

Sayangku - 43 dah...

13hb Februari 2011
Isnin

Alhamdulillah, hari ni usia suamiku dh naik setahun lagi. Utk dia yg tersayang...aku doakan semua yg terbaik utk dirinya dan utk kami sekeluarga. Semoga....semoga...semoga...mcm2 semogalah...jadi, semoga doa itu dimakbulkan Allah. Amin...

 Abang bersama anak2 tersayang..

Oh...gambar ni aku dh taruk kat fesbuk, hehe...
Entry psl naik Bukit Bendera tu k.i.v ler sehari. 
Tp sebenarnya 2 gambar di atas ni pun diambil kat atas sana ler jgk, hehe..

Nota Alona:-
Nak masak mende ler hari ni?? Gulai lemak podeh Lala pun ok kot, hehe..

7 comments:

Gieyana said...

Happy Birthday abg Fadzil...mcm 34 jer umur!

Ada pon gmbar romantik..dia kata malu nk snap2..:)

Kamsiah said...

tak nampak mcm 43 pun hehe....hepi besdat to him...mesti masak special utk hari yg special ...

Rinna said...

Epy Besday utk hubby Ina.. Cantik laa..gambar tuh very romantis.. :)

wantie said...

selamat menyambut hari kelahiran buat somi akak yer. vah vah vah bertambah bahagia nampak.

semoga begitu sokmo deh..

cikbedahlaser said...

epi bday wak... smoga d berkati n drhamati allah selalu...

DeLLas said...

dah leh masuk kategori veteren hahahaha

CheNamNam@CNN said...

dah 43 tahun tapi tengok muka macam 33 tahun jerk..hepy belated besday untuk en hubbynyer...moga sentiasa mendapat keberkatan dariNya..:)