Wednesday, November 3, 2010

Jumpa punn!!

Hehe...bkn jumpa apa pun....jumpa lokasi utk photog outdoor je.
Sebenarnya, kitorang dh selalu tgk gambo orang lain (pengantin) berlatarkan kawasan ni...tp kitorang tak tau lokasinya kat ner. Tanya pun..dorang bkn nak bgtau.
Mungkin risau kitorang overshadow lak nanti, ngee..

Jadi, main agak2 je ler.
Ok gak kat sini. Takde orang sangat.
Puncak sebuah taman perumahan di Kamunting ni gak, ngee.
Mmg rasa sgt seronok jumpa lokasi ni atas usaha sendiri, hehe.

Kat area sini byk gak lalang2 mcm kat Broga Hill tu.

Angah ngan Akiss seronok explore kawasan tu.

Bekas kuari batu kapur ke??......
Kat atas ni beranginnnn aje.
Terdengar bunyi geseran daun2 ditiup angin seperti bunyi air sungai mengalir.

Lokasinya berdekatan ngan umah2 mahal ni ler.
Utk orang yg duit berkepuk2 aje.

Akiss yg jd model hari ni. Abg guna hp kamera aje. Sbb, keluar tu takde niat pun nak gi cari lokasi ni. Tp tiba2 je dlm keta tu..kitorang sebok cerita kat ner nak bawak pengantin outing nanti. Takkan asek kat padang lalang di Giant, kat Lake Garden...(walaupun bkn pengantin yg sama pun, hehe)
Tu yg kitorang terus je gi cuba mencari lokasi rahsia beberapa fotografer2 otai ni, erm...

Huhu...nampak mcm kurus je aku dlm gambo ni.
Bkn hasil editing..tp hasil posisi aku berdiri tu.
Peha pun nampak kecik pasal tangan tolong cover, hehe..
Kandid ni, tau!!...erm, lepas ni leh ler wat selalu cenggini kalo nak nampak kurus, kan?? kahhhh...

Berlatarbelakangkan umah mahal milik orang Cha ye nun alip ni.
Erm...bila ler nak merasa dpt umah cenggini?
Berapa laa agaknya RM sebulan nak bayar ansuran kat bank jika memiliki umah cenggini??
Pastikah berbahagia jika duduk kat umah cenggini??
Tp, bagi yg mampu...itu semua tak menjadi hal, hehe...


Kredit utk cik abg ku kerana mengedit gambo2 ni.

7 comments:

makdara TERdiva said...

kak, saya teringin nak buat fotoshoot kawin kat kelli's castle..bole x? bole x? :D

atty's said...

memang cantik lah tmpt ni alona..

jeles ni alona dah kurus.

el said...

pic akak tu cam nak berak je ahahahaha
kt mn ni kt tepen area mn

wantie said...

betul la kak. nampoak kurus ler.cayak la. tapi kan, kalau semua gambor cam gini jer selalu, ape ke hay la pulak yer..

zura@iwan said...

cantek tmpt tu kak...

betui2 nmpk kurus le..hikss

J@J@ / Bini The Rock said...

ohhh!
dah terbayang2 dah 2 merpati sejoli bergambar dekat batu2 tu...chanteekkk!

xD

wowww!! rumah bertingkat2..cam rmh usop aslam jerk!

POSH76 said...

cantekla for photoshoot...jenuh nak kemas umah besau camtu..sis thx tulun advice kasi air kelapa nanti nak teraila