Monday, November 1, 2010

TIGA LIMA

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi di atas limpah kurniaNya..usia aku sudah pun menjangkau 35 tahun pd hari ini..01/11...

Walaupun aku tidak pernah menjejakkan kaki sebagai mahasiswi, aku tidak pernah berkerjaya dengan gaji yg tinggi (cuma berpengalaman keje sbg kerani 5 tahun aje)...tetapi aku tetap bersyukur kerana dianugerahkan kehidupan yg sangat sederhana tetapi mampu juga berbahagia.

Terima kasih pd ayah dan mak yg tersayang kerana melahirkan, membesarkan dan memberi kasih sayang yg melimpah ruah.

Terima kasih juga kerana telah menghubungi aku awal pagi tadi dan tak putus2 mendoakan kesejahteraan kami semua.

Tak lupa pd Fadel, busu Timah dan Arma kerana menghantar sms ucapan diiringi doa utk aku.
Along pun ada kol ucap selamat kat ibu nya ni tadi, hehe.

Juga tak terhingga terharunya aku bila dinding Fesbuk aku dipenuhi dgn ucapan rakan2...yg tak pernah terjadi sebelum ni. Terima kasih pd semua. Semoga doa yg mengiringi ucapan tersebut dimakbulkan Allah. Aku pun mendoakan kesejahteraan kalian juga.

Gambar2 di atas ada dlm simpanan pendrive aku. Maka hari ni aku tiba2 terrrrr-rajin lak nak kolajkan..(masa baby2..cekci cket..pe salahnya, kann..ekekek)
Aku pilih dan tempek beberapa keping gambar kenangan tu kat sini.
Bermula ketika ayah dan mak berkahwin, kemudian aku dilahirkan sebagai anak sulung mereka.
5 tahun kemudian (1980), aku pun dpt ler one & only adik, Fadel.
Alhamdulillah, dunia aku penuh dgn kasih sayang..

Aku jugak turut berkongsi sambutan besday ngan Aishwarya Rai dan Azman Adnan, hehe..
Tapi tahun berlainan. Aishwarya Rai tua dari aku..lahir 1973.
Azman Adnan pun tua dari aku..lahir 1971

6 comments:

zura@iwan said...

slmt ulangthn kelahiran ye kak....

psstt; wish lg wpon dh wish kt fb..hehe

[-suziey-] said...

waaa kenangan lama..hehe..happy besday kak :)

ibuayu said...

selamat hari lahir..semoga berbahagia selalu

Rinna said...

Selamat Ulang tahun..dan selamat berbahagia hingga ke akhir hayat yer.. :)

DeLLas said...

gambar ms kecik jek? hehe

makdara TERdiva said...

akak...hepi belated befday..apsal sy baru tau ni..haishhhh!