Friday, November 26, 2010

Menggetarrrr jiwa..huhu..

Sungguh menggetar jiwa...sangat teruja bila dapat surat dari posmen Pos Laju pd Selasa 23hb hari tu, hehe..
Tak sangka pulak rupa2nya van pos laju berhenti kat dpn umah aku tu nak serahkan surat ni.


Erm..ni laa isi di dalamnya.
Erm...citer panjangnya nanti2lah aku citer, ek..ngee..

7 comments:

zura@iwan said...

ermmm...surat setuju terbit apa tu? hehe..

wantie said...

ish.. wat suspend lak. surat setuju nak terbitkan apa ek?

Akak nak terbitkan Filem ka?

kerangRebus said...

setuju terbit???wah!terbit novel kew???saspen nih..saspen...uhu

makdara TERdiva said...

saspen la akak ni..menggetar sukma saya jer..eceh! :)

Rinna said...

Waah suspen sungguh nie.. :)

[-suziey-] said...

ouh tahniah kak..impian akk bakal tercapai..tahniah tahniah..hehhe..xsia2 penantian yg lama tu :)

POSH76 said...

mesti baek punyer ni tak sabo nak taw hehe