Monday, October 31, 2011

Ulangtahun kelahiran abah..

28 Oktober 2011
Jumaat

Hari ulangtahun abah hari ni. Alhamdulillah...tercapai gak hasrat kitorang nk sambut wlpn cuma ngan jamuan kecik aje kat umah mak. Tu pun miting ngan Sela, Anas & Kak Nor  dh petang (lokasi miting; kat umah kak nor)...sebaik jer Sela selamat pulang dari Shah Alam, hehe..

Malam tu...berkumpul ler kitorang kat umah mak & abah. Mak kata awat tak habaq awai...surprise aje, ngee..

Ni ler hidangan yg disediakan.
Abah bg ucapan sket, hehe...
Kemudian, doa selamat dibaca...syahdu...
Amin...amin...
Ni acara mak ucapkan selamat kat abah..tak sempat nk snap masa mak salam ngan abah tu. Maklum ler...kamera dslr henpon abang ni kalo malam atau keadaan malap...agak lambat sket dia nk saving, kehkeh...Tapi terharu ler tgk adegan ni, ish..ish..sensitip betoi perasaan aku. Eh, bukan aku sorang...yg lain2 pun sama, ngee...Semoga abah & mak diberi kesihatan yg baik, Amin.

Dah makan2...sempat ler tgk Maharaja Lawak Mega 5-6 peserta sebelum kitorang balik umah sambung tgk rancangan tv tu kat umah lak, hehehe..

**Gambar ehsan kamera dslr henpon abg yg ber'lens' wide tu, kahhhh....

3 comments:

makdara TERdiva said...

selamat hari lahir pakcik :)

sama dgn birthday adik bongsu saya

SyaNa said...

hepi bday uncle
hehehe

kak, sye nampak sate..huwaaa lapar

Rinna said...

Happy Belated besday utk pakcik..Moga dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki.. Amin..