Wednesday, June 20, 2012

T-shirt X-fotopages dh sampai, yeay

20hb Jun 2012
Rabu..

Semalam...admin grup X-Fotopages di fesbuk iaitu madamCt Suratman dh bgtau...t-shirt dh siap, dh diambil dan dh diposlajukan kepada mereka2 yg telah membuat oder sebulan yg lepas.

Tujuan dorang wat ni sajalah...utk ahli grup dan juga t-shirt ni bakal digunakan di setiap perjumpaan x-fp yg bakal diadakan nanti. Yg terdekat...24hb ni dorang wat kat Dataran Kemerdekaan Shah Alam tu, hehe..
Aku tak dpt menjoinkan diri lah...jaoh. Lagi pulak, bajet dh nk lari jaoh ni...kena pandai2 lah, kan..ngee.

Td, masa aku dh start enjin kete utk amek anak2 balik sekolah..tetiba dgr bunyi hon bertalu2...terkejut aku, huhu. Tp bila tgk ianya van poslaju...aku dh tau lah apa yg nk dibagi oleh poslaju tu, hihi...

Ni lah t-shirt nya...kaler itam. RM25 selai.
Aku oder 2 lai...selai saiz L abg punya & selai lagi saiz M...aku punya, hihi.
Fotopages abg dh tak aktif...kalo nk gi belek2 kisah lama tu leh ler gi gebang.fotopages.com
Dan ada lagi satu fotopages kitorang iaitu inaldafoto...pun tak aktif sgt dh. Byk apdet kat blogspot aje...
Orait t-shirt ni..ok jer bila disarung kat badan, hihi..
Bkn ada cetakan besar2 kat depan aje...kat belakang dan kat tepi lengan kiri pun ada, orait ler tu ngan harga RM25 selai.
Dari FP ni mmg ramai gak kenalan baru aku ngan abg dpt...Dan dah penah berjumpa pun masa kenduri kawen anak Pakcik PI di Penang beberapa tahun dulu.

Nak citer tu aje, sekian...

No comments: