Tuesday, August 3, 2010

Balqisz 10

Alhamdulillah, hari ini usia anak perempuan aku ni dh menginjak ke 10 tahun. Bermakna, dh 10 tahun juga aku tinggalkan pengalaman melahirkan cahayamata. Tetapi kenangannya tetap segar di ingatan.

Sebagai ibu, sudah tentu aku mendoakan yg terbaik bkn sahaja utk Balqisz seorang malahan utk abg2nya juga.

Terima kasih kepada SUZIEY AHMAD dan JAJA kerana memberi ucapan awal sehari kat budak musyuk ni, hehe..

Dlm minggu ni, Isnin-Rabu utk 3 malam berturut2...Akiss ngan Angah sebok menjalani latihan persediaan utk grading Jumaat ni. Aku doakan kejayaan mereka. Amin.

Ntah naper..sebak pulak aku wat entry kali ni..huhu

9 comments:

Suhana Shahril said...

selamat hari ulang tahun utk si cantik Balqis...semoga jadi anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat
Ni mesti gambar kat icity..hehehe

atty's said...

selamat hari lahir buat balqis.semoga menjadi anak yg soleh .berjaya dunia dan akhirat..amin

Kamsiah said...

selamat hari jadi...semoga membesar sbg anak yg solehah

ikiqzana said...

selamat ulangtahun kelahiran buat balgis.. semoga ceria selalu.

dn buat akiss gan angah semoga berjaya yer..

makdara TERDIVA said...

hepi besday utk anak dara akak tu..
sebaya dgn faris rupanye :)

J@J@ / Bini The Rock said...

oo..baru saya tau nama penuh Akiss..hehehe!

Slmt hari lahir ye Akiss..dpt hadiah ape dari mama?

xD

Kak, lawo la pemandangan dlm gambar tu. Sikit2 mcm dekat kedai gambar pon ada..kerr mmg yea?

Rinna said...

Happy Besday Akiss. Moga dimurahkan rezeki dan sihat sejahtera dan menjadi anak yang solehah.. amin

wantie said...

selamat hari lahir untuk balqis. Dah terlambat tapi nak ucap gak. maklumla lama gak tak bukak blog. Penangan FB la ni...

Semoga aqia jadi anak yang baik dan solehah...

[-suziey-] said...

sama2kasih..hehe..mane gbr cleebration besday akiss? hehe..