Sunday, August 15, 2010

Semoga itu rezeki aku...

Alhamdulillah, jap tadi aku dah berjaya emelkan segala yg diminta oleh Cik Nadia. Harap2 takde yg tertinggal. Sekiranya ada yg tertinggal..aku harap mereka maklumkan kat aku. Maklum laa..aku terlalu baru dlm dunia ini walaupun minat tu dh tersemai semenjak di bangku sekolah lagi.

Pada 15/02 dulu aku hantar kepada mereka untuk dinilai. Dalam aku berharap ada maklum balas sama ada mereka berminat ataupun tidak..akhirnya 28/07, mereka menelefon aku sebagai maklum balas yg positif. Setelah aku emelkan sebahagian yg mereka minta...Alhamdulillah, pada tanggal 10/08 mereka telah menghubungi aku sekali lagi dan memberi maklum balas yg sangat menggembirakan aku. Walaupun bagi aku masih samar...tetapi ia telah membuat perasaan aku sungguh terharu.

Semoga ada rezeki aku dan keluarga. Ia adalah permulaan yang sangat baik setelah ianya terperam lebih dua tahun.

Jika ada rezeki aku...mgkn aku leh ikut jejak langkah PakNgah Amer.

2 comments:

makdara TERDIVA said...

eh! akak nak buat ape??

kongsi2 yer kt sini nnti :)

ALoNa Cintamaniszlite said...

Firuz...hang ni terer ler. Entry bwh2 yg akak sj masuk lambat2 ni pun hang leh terjah ler, hoho..

Nanti ler..kalo misi ni menjadi..akak kasi tau kat hang no. Pasai..mende ni masih samar lagi, hehe.