Thursday, July 28, 2011

Kuat Harimau...

Ini bukan citer pasal team Harimau Malaya. Ni pasal sabun basuh pakaian yg aku guna, hahaha..

Dah lama aku guna Kuat Harimau...serasi ngan aku, hehe. Tapi ntah mcm mana bulan lepas aku gatal gi amek Ekonomi Handalan punya..yg cecair punya lah...bkn jenis serbuk tu.

Nyesal tul. Ralat. Pesal ler gatal gi tukar. Tak best langsung cecair pencuci pakaian Ekonomi Handalan tu, ish!!

Lega betul aku sabun cecair pencuci yg tak best tu dh abes...dpt laa guna Kuat Harimau balik...huhu..
Rakan karib bergambar..harimau kuat dan softlan, hehe..

Nota;
-Dh nak hilang sore dok menjerit sokong Harimau Malaya kat umah ni. Lom gi tgk stadium lagi..adehh..dehh.

2 comments:

POSH76 said...

blogwalking

POSH76 said...

alamak silap komen...kalau rimau tu bagus nak terai gak laaa