Monday, July 11, 2011

Mak jumpa Aznil..

Mak ngan ayah balik Bentong malam kul 8.40mlm tadi. Kalo ikut ayah...ayah nk balik pagi tadi (sbb mak aku keje shif petang) tp mak pulak nak balik malam tadi jgk...psl mak nak rehat2kan badan ler kat umah dulu sebelum gi keje petang. Maklum ler, mak aku tu bkn sihat sgt. Jadi, balik ler mak ngan ayah ke Bentong malam tu gak. Disebabkan perjalanan tu di malam hari..maka ayah ikut hiway - Btg Kali - Genting. Bahaye ikut jalan CH-Sg. Koyan.

Seperti biasa..bila ikut laluan tu..mak ngan ayah mesti singgah kat R&R Ulu Bernam utk rehat2 pekena kopi dulu, hehe. Kat situ ler mak citer..mak ternampak bbrp org pekerja R&R bergambar...mak tgk2..rupa2nya ngan Aznil Hj Nawawi. Mak aku pun tak lepaskan peluang ler mintak nak bergambar, hehe. Maka, ayah ler yg tolong amekkan guna kamera hp ayah tu.

Dapat ler gambar ni.
Aznil datang sekeluarga ngan anak dara dan anak teruna dia skali...singgah makan2 rehat2 kat situ. Dorang dari mana tak tau laa pulak. Mak ajak anak dara dia bergambar sekali tp dia tak mau. Tp tak mengapa...mak aku pun paham. Yg popular ayah dia aje..mgkn dia nak low profile ler, kan.
Tp melalui citer mak kat aku malam tadi..terkejut gak aku ngan status Aznil skang. Tak tau pulak aku status dia tu dh pun bertukar semula. Mak aku citer..Aznil sendiri yg perkenalkan 2 insan tu kat mak aku camtu. Kalo benar...Alhamdulillah laa, aku pun suka...

nota:-
Aku ni nk ikutkan dh jarang jgk baca dan amek tau psl gosip2 artis tempatan ni. Kalo dulu, kencang ler jgk aku membaca majalah hiburan, sisipan hiburan dlm akhbar dan tgk Melodi..
Kot2 ler aku yg tertinggal kisah Pak Nil ni..tp aku gugel..takde pulak, erm..

3 comments:

atty's said...

rasanya dia masih single lagi

Rinna said...

Apa status dia skrg.. masih single kan.. tak dengar plak kalau dia dah kawin lain??

Glamour kejap mak..yer dpt bergambar dengan Aznil..

makdara TERdiva said...

wah! mak akak sempat lagik tu..
jeles ai..tehehe