Tuesday, July 19, 2011

Makan di Carrefour Seberang Prai

1) Pulut dan mangga.
Tapi bukan mangga harum manis....huhu. Mangga ni adalah mangga chakonan aje. Tapi RM5 gak ler utk satu hidangan ni. Makan mende ni mmg kena kongsi ler. Takleh makan sengsorang. Bkn sebab tak sedap tp sebab mangga + pulut santan berlemak ni, ish..ish..paham2 aje laa, hehe..


2) Pasemboq
Yg ni amek hidangan besar punya..RM4.50. Pun kongsi 2 orang, hehe..
Sedap pasemboq ni. Dulu dh penah pekena pasemboq kat sini. Tp dh lama jgk la, hehe.


3) Nasik ayam
Macam sedap tp ayamnya masin sket ler. Supnya...biasa aje lah..sup guna kiub aje, kan.
Sosnya ala-ala aje lah. Tu takde gambar. Promo mende tak sedap wat apa, kan...kehkeh.

3 comments:

atty's said...

pulut + mangga tu bikin terliur je tau.

cikbedahlaser said...

waa pulut mangga.. ramai btol org promot pulut mangga skrg.. ishh x leh jd nih...

makdara TERdiva said...

dulu masa duduk alor setar, tiap2 petang tunggu pakcik jual pasembor naik motor tu lalu
pastu kami satu rumah ramai2 pi tahan pakcik tu sambil bawak pinggan sorang seketul..
baru singgit jer time tu..

pergh!! memang shiok ah!