Sunday, March 25, 2012

Majlis Perkahwinan...

25hb Februari 2012
Sabtu

Hari tu aku gi miting PIBG sekolah angah. Abes miting tu...terus gi Dewan MPT, Kamunting utk menghadiri majlis perkahwinan Ida anak kepada jiran tetangga kitorang iaitu abg Mail & kak Maria...

Sampai sana...abah, mak, kak nor, yeop, kak idah & anak2, yui, Sela & anak2 tengah makan. Pengantin pun sedang bersantap kat depan tuuu..
Amek gambo ngan pengantin..
Dh abes makan...dok lepak2 kejap..sembang2, hehe...

Masa ni tunggu pengantin free dari kawan2 dia..Nk amek gambo dorang berdua aje...tp alahaii..mmg tak dapat ler. Kawan2 sekerja Ida lepas satu...satu nk bergambar, takde chance laa...hehe...
Kitorang pun balik ler lepas tu. Tak dpt nk tunggu dh sebab Akiss nk kena gi kelas tuisyen lak kul 2.30 petang tu.

Sekian, timakasih..

Nota Alona:-
-Baru tingat nk masukkan citer ni bila belek2 satu folder kat dlm salah satu pendrive aku...maka ternampak ler gambar ni dok terperam dlm tu, hehe....
-Lepas ni ada masa baru ler buat entry Putrajaya tu. Gambar tak pilih lg. Bkn pe, utk kenangan kitorang jgk.

2 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

saya pon ada jgk entry2 lama nak masukkan dlm blog..tapi tu la, asek tak menyempat aje!

:P

(berekbon sempat lah pulak...) ehh!

wantie said...

amboi pengantin tu gelamour la that day. sampai tak smepat akak nak ambik gambo deme berdua.hehehe

papepun sempat gak akak bertenggek kat sebelah pengantin pompuan tu kan. kira ok la. ada bukti akak pergi kenduri dia.