Saturday, March 3, 2012

Miting PIBG sekolah akiss

03hb Mac 2012
Jumaat petang..

Hmm...kat sekolah akiss pulak miting PIBG Jumaat ri tu..
Seperti biasa sejak dari akiss darjah 1 dulu...mitingnya mmg setiap petang Jumaat & aku tak penah miss gi menghadirinya, Alhamdulillah.

Kali ni adalah tahun terakhir akiss kat situ...wlpn aku takde wat sebarang usul...tp sekurang2nya aku ada bersuara utk lantikan pd calon AJK dari wakil ibubapa yg aku rasakan berwibawa & undian dari kiraan angkat tangan memihak pd beliau utk menang. Dan aku berjaya mencadangkan agar sorang calon yg tewas utk AJK dari kalangan ibubapa tu utk terus dilantik menjadi juruaudit wakil ibubapa...dan ia jg disokong spenohnya oleh ahli PIBG yg lain, hehe..

Miting PIBG akiss ni mmg beruntong..sebab dirasmikan oleh YB Dato' Zahir. Seperti sekolah angah masa miting agung minggu lepas jgk laa..dirasmikan oleh YB Tan...mm..beruntong ler miting yg dirasmikan oleh wakil rakyat ni, hehe..

Miting PIBG sekolah akiss petang tu...lambat betui abes. Jam 6.35ptg baru abes....siap ngan cabutan bertuah ler tu. Wlpn byk hadiah2 sampingan tetapi no. aku 171 tu....mmg tak lucky ler nk dpt satu pun, hoho.
Wlpn hadiah sekadar travel beg, beg dari Dugro berisi mcm2 mende kecik dan jugak hamper sudah tentunya....tapi bila diumumkan nombor masing2 bertuah...masing2 bersorak gembira, hehe...
Mmm...Tu lah penangan cabutan bertuah, ye...
Aku jer yg tak bertuah petang tu, kehkeh..

Sekian.

1 comment:

Unknown said...

citerlah sikit tentang usul usul bertulis & usul usul lisan dari parents,nak gak tahu ek......