Sunday, August 18, 2013

Sunyi semula...

18.08.2013
AHAD

Hari ni kitorang ada job.
Jadi, along..angah...dan akiss....ayah yg tolong hantarkan balik ke asrama masing2.

Mujur job kitorang hari ni kat Kurnia Jaya aje...seberang jalan keretapi tu.
Rekod...selama 4 tahun amek gambar orang kawen ni...hari ni kitorang cuma gi umah majlis naik motor aje. Lalu bawah rel keretapi berkembar tu. Dan...leh balik umah semula amek kereta utk gi outdoor ngan pengantin, hehe..

Disebabkan dekat...maka kitorang gi umah majlis tu kul 11.30 pagi. Keluar umah lambat sket.
Sempat ler aku tgk barang2 anak2 masuk dlm kereta. Tapi ada yg tertinggal jugak...along tertinggal satu set keje sekolah dia...subjek chemis kot. Kena ler aku ngantar esok pagi!!! Mujur dekat jer along oii...

Awal kul 12 tengahari...ayah dh gerak.
Rekod utk akiss....sampai sangat awal kat asrama dia. Kul 1 dh sampai!!!! sian...orang lain tak sampai lagi, hehe. Takpe laa nak....bkn selalu.
Rekod utk angah jugak...sampai asrama dia kul 3.15 petang, hoho..
Dan along yg paling beruntung...sebab dia dihantar paling lambat utk teman atuk dia balik semula ke Taiping. Maka, atuk sempat balik umah utk makan nasik dulu. Nak dekat kul 6ptg baru keluar hantar along balik asrama pulak, huhu...

Aku ngan abang sampai umah setelah selesai tugas....ayah dh ada kat umah sengsorang.
Terima kasih sangat2 kat ayah sebab tolong hantarkan budak2 ni balik asrama.

Esok ayah nak balik Bentong semula. Dh seminggu lebih ayah ngan kitorang sejak gi bercuti ke Langkawi minggu lepas, hehe..
Umah tak leh tinggal lama2, kata ayah....

Nota ALONA:-
~Umah kitorang pun sunyi semula......dan yg paling penting....aku ngan abang kena pulun siapkan album pengantin semula!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

wantie said...

hmm... dah balik anak anak akak tu ke tempat pengajian ye..

tak pe nanti sms/wassap tuk hilang sunyi tu

Nad MamaZN said...

Waaaa
Bercuti ke langkawi ek kak?
Bestnya!