Thursday, August 8, 2013

Kad ucapan dariku untukmu...

Setiap tahun nak raya...Cintamaniszlite pun tak ketinggalan buat kad raya maya ni. Saja memeriahkan suasana, kan..hehe..


Seperti biasa...ni gambar raya tahun lepas laa, kan.
Setiap kali buat kad raya..mesti gambar dari raya Aidilfitri tahun sebelumnya, hihi..
Leh laa, kan...ini yg termampu nk buat tatkala sebok ntah apa2 ni, huhu.

Kepada kawan2 yg selalu masuk sini menjengah...aku nk mohon maaf la ye kalo ada tersilap kata yg menyinggung perasaan kalian tanpa sedar. Mmg xde niat pun nk mengguriskan sesiapa dlm catatan & gambar2 yg tersimpan di sini. Apa yg tersimpan hanya berkisar dari pengalaman sendiri. Hikayat & Hakikat...Sewaktu & Sesuatu.

Selamat menyambut hari raya Aidilfitri.

Nota ALONA:-
~Ramadhan kali ni tak berkesempatan nk tulis dan hantar kad raya melalui pos...mm..

11 comments:

❤Kamsiah❤ said...

salam lebaran...maaf ju dipinta andai selama dok kenal ni..ada terguris hati..

ibuayu said...

Salam Aidilfitri .Memohon ampun sepanjang mengenali di alam maya ini ada komen yg mengguris perasaan...senang selama ini dapat mengenali mu

el said...

selamat hari raya kak dan famili semua
maaf zahir batin if el ada wat silap n tutur kata yg menyinggung perasaan akk..smoga di hari lebaran akk sekeluarga dpt menyambutnya dgn meriah

Bellezza Bunga Matahari said...

Salam lebaran buat akak sekeluarga.. same la kita kan.. buat kat raya maya... gambar tun lepas.. hehhehe

wantie said...

assalam

T pun nak mohon ampun dan maaf dari akak. kalau tersalah atau tersilap cakap. maafkan ye.

orang muo said...

selamat hari raya maaf zahir & batin

::NureeN:: said...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir n batin :)

Nad MamaZN said...

Selamat hari raya kak..
Mohon ampun dan maaf kalau ada salah dan silap

mamawana said...

Salam Syawal
Hepi Eid Mubarak

MaizaC'Joe said...

Assalam kak!

cerianya blog akak.. cantik la..
lama Maiza aktif blogger... selalu kt kat fb ja kan hehe

Salam AidilFitri Maaf zahir batin

Zura@Iwan said...

assalamualaikum..
lama tk siggh sini kak..tk sempat nk BW la now..

neway..zura nk ucapkan slmt hari ry maaf zahir batin ye kak..

kalau ada tersalah ckp or perbuatan...hehe...