Saturday, August 24, 2013

Pertama kali : Lasagna

23.08.2013
Jumaat

Pertama kali makan lasagna homemade yg dibeli dari bakery sorang kawan.
Komen?? sedappp...tapi biasalah..harga dia mahal laa pada aku tp berbaloi laa..sedap. Bekas kecik ni RM15..padat ngan citarasa yg mengkagumkan...

Mula2 makan...rasa mcm makan spaghetti aje, hehe..
Tp rupa2nya ianya lebih dari tu....ada keju mozarella, keju parmesan, keju cheddar, daging cincang, meetball yg dihiris nipis...walla....
Satu bar saiz kecik ni...makan berdua ngan abang...takyah makan nasik dh, huhu. Kenyang jugak rupa2nya...
Tapi lepas2 ni lambat ler pulak nak membelinya.
Maklum ler...nasik jugak yg sedap!!! hahaha.....

Nota ALONA:-
~Runsing keje tak siap2 ni....tangan ada 2 aje. Album ada 7 lagi nak kena siapkan. Rasanya mcm nak cari pekerja part time aje utk siapkan album ni, hoho..(mcm ler cukup duit nak gajikan orang!!!)... :p

4 comments:

ayu Ismail said...

Akak pun dah cuba buat sndiri..anak suka makan kalau beli hrg boleh tahan hehe

el said...

igt akk yg buat lasagna tu hehe
lasagna ni lah el nak cuba buat tp x tercuba pung haha..mmg sedap..sllu mkn lasagna ni kt SR ngan pizza hut..en. hb mmg fevret dia ni

wantie said...

kalau T buat, T sorang je makan. tunggu Aleesya ngan Naiim suka, tapi nampak gaya mcm tak de ke arah tu pun.

makan kat SR je lah

Kesuma Angsana said...

sesekali makan mmg best ler !