Saturday, August 3, 2013

Akiss dah 13..

03.08.2013
SABTU

Hari ni....hari ulangtahun kelahiran akiss yg ke 13.
Alhamdulillah...
Bermakna...dh 13 tahun jugak laa aku meninggalkan pengalaman melahirkan anak, huhu.

Tapi tu laa...leh bagi ucapan melalui hp aje laa.
Dia masih di asrama....Kalo idak, leh jgk selebret ari ni.
Kesian, kan. Orang lain dh cuti...abg2 dia dh balik umah dah...tp dia masih kat asrama. Sedih pun ada.

Ibu & abah sentiasa mendoakan yg terbaik utk akiss...bukan di hari ini saja.

Mmg ada plan nak gi berbuka pose ngan akiss kat perkarangan maktab dia...tapi tu laa...komitmen byk sgt laa pulak bila makin hampir nak datang 1 Syawal ni. Semua kena siapkan sebelum Selasa...
Tapi dh cakap kat akiss....kita selebret bila akiss balik umah nanti laa, ye...InsyaAllah.

Nota ALONA:-
~Selamat Menyambut Hari Ulangtahun Kelahiran, anak ibu sayanggg....

6 comments:

ayu Ismail said...

selamat hari lahir akiss..sekejap je dah jadi anak dara ya

❤Kamsiah❤ said...

semoga membesar sbg gadis yg solehah..yg membanggakan mak dan ayah..

INTI utk Akiss..:)

el said...

Hb akiss
Jgn shedih2 ea...ibu tu tgh bz
Ermm nti claim besday party tuk akiss bika balik raye k haha

el said...

Hb akiss
Jgn shedih2 ea...ibu tu tgh bz
Ermm nti claim besday party tuk akiss bika balik raye k haha

wantie said...

Happy b'day Akiss. dah besar yer. makin manis pulak tengok.

mesti ada le tu hadiah dari ibu kamu. sure punya la..

Zura@Iwan said...

happy belated bday Akiss

tlmbt plak wish..huhu