Monday, August 5, 2013

Buah sepanjang Ramadhan..

Bukan kisah buat kurma ni...kisah buah tembikai, hoho.
Hmm...dulu dh buat entry pasal buah tembikai, kan..hehe..
Tapi kali ni mmg cipta rekod laa. Tak penah miss lagi buah temikai setiap kali bukak pose.
Aku pun tak tau laa dh brp bajet abes beli temikai ni.

Penah jugak...bukak pose makan buah tembikai...air pun jus tembikai. Hah, hambek!!!
Bila dh kul 10 malam ke atas tu...tingin nak makan buah lain pulak...tu yg leh keluar cari buah lain pulak kat ngan pasar Kamunting tu...
Mmg tegar ngan temikai ler aku kali ni. Kaler merah ada...kuning pun ada...mm..
Nota ALONA:-
~Takde tanah sesuai nak buat kebun tanam temikai, huhu..

3 comments:

adrianna syaz said...

Buah tembikai amat mahai skali skrg..wuuuu

wantie said...

T suka tembikai kuning.

Zura@Iwan said...

irfan suka buah..hehe