Wednesday, January 27, 2010

Angah dan Akim..

Ni adalah gambar Angah ngan sepupu dia Akim..
Dua-duanya berkacamata..
Dorang ni lahir selang sebulan aje.
Akim lahir dulu..12.05.1997
Sebulan lepas tu; 11.06.1997...Angah pulak.
Jadi, aku join mama Akim berpantang kat umah mak abg di VST.
Masa dorang baby dlm pantang tu..penah ler dorang tido sekelambu, masing2 berbedong..huhu..
Tp masa tu dorang berdua ni chumil2 lagik ler.

Skang ni..masing2 baru meniti dunia remaja, huhu.

Opss;
Pasal citer budak jatuh parit semalam tu..rupa2nya budak sekelas Angah, hehe.
Angah masa kejadian tu dh ada dlm makmal komputer menghadiri kelas literasi komputer. Jd, dorang tak tau apa2 sampai ler ada sorang cikgu lain pulak masuk makmal komputer kasitau kat cikgu yg tengah ngajar tu tentang kejadian yg menimpa kat salah sorang anak murid dia.

Angah pun tak sangka..ibu dia yg kol ambulans. Beriya2 dia tanya..takut aku tipu dia, haha!!!

5 comments:

POSH76 said...

muka lebey kurang jer sis...ni mesti kategori budak2 pandai ni hehe

DeLLas said...

2-2 kaki komputer games ni...

Suhana Shahril said...

oho..muka diorang pun nak hampir samer jer bila nengok..

[-suziey-] said...

mcm adik badek dh.msti kamceng nih..best ler ade sepupu yg lebih kurang sebaya..

wantie said...

mesti kamcheng dua orang ni. selalunya kalau sepupu sebaya, nenek, mak sedara, pak sedara suka compare bila time exam result..

Pernah tak terjadi kepada dorang ni macam tu????