Friday, January 8, 2010

LANGKAWI - Mandi-manda di Pulau Beras Basah

Yang ni penoh ngan gambar mandi-manda kat pantai Pulau Beras Basah aje. Takde apa sgt pun. Sj simpan sini utk kenangan. Kot ler pendrive aku rosak ke... terhilang ke...sekurang2nya ada ler backup dia, hehe..

Kat sini jauh dari pulau utama pun leh dpt coverage..hehe. Kira ok ler tu. Maxis ni.
Masa ni abg dpt kol dari abah..bagitau Xit akan berpindah umah ari tu.

Mmg syiok pantai ni. Air yg jernih, mendamaikan sebab depan dia ada pulau lagik. Jadi pulau tu lindung laa ombak2 besar, hehe. Tapi kena hati2 gak laa, kan..
Budak bot tu pun mandi..tp dia mandi tepi2 bot dia tu aje.

Punya laa syok dorang mandi termasuk ler ngan mak ngan ayah join sekali.
Tgk along tu..sampai kembang-kembang idung dia punya ler menikmati, ngee..

Gambar2 kat atas ni pulak tentang..
Aku mintak tolong Fadel amekkan google budak2 ni kat dlm beg atas bot tu. Pasal aku tgh pegang kamera, hehe.
Pastu..Fadel campakkan ke Dayah soh Dayah bagi kat budak2 tu google dorang. Ye ler..air laut kan masin..masuk mata pedih gak. Tp google tu pun google murah jual kat Tesco tu aje. Masuk gak ler airnya, hehe.

Punya ler bebas bergayanya mandi kat sini pasal pengunjung ngan bot lain tak sampai2 lagi, hehe.

Rasanya dh setengah jam kitorang kat situ...baru laa bot lain tiba kat situ satu demi satu menuju ke sini. Meriah ler pulau tu ngan panggilan pulau...ngeh2.

-bersambung lagi..

6 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

dapat saya cuci mata kat blog akak nih..saujana mata memandang!!

xD

atty's said...

aritu pegi ..tkdpt nak mandi manda laut..sbb pegi atas urusan kerja..huhuhh..dpt cuci mata kat sini..pun besh

Cik Cookie said...

syorganya dapat mandi manda cam gitu.
dah laam xcuti ke pulau nih

ikiqzana said...

g langkawi aritu x smpi lg kt pulau beras basah.. nmpk best la sis.

pak long said...

salam...
bestnya berkelah....

[-suziey-] said...

best woo mandi manda...perghhh xsabo nk g holiday lg:p