Tuesday, January 5, 2010

LANGKAWI - Rusa & Arnab di Oriental Village..

Dah turun dari kabel car....

Mmg kena lalu kat area sini. Kot2 berkenan nak beli cenderahati..leh leh singgah. Tp kitorang nengok2 aje..pasal ada tujuan lain ni..hehe..

Orang masih ramai beratur nak naik kabel car walaupun jam sudah 6.15ptg..tp kaunter tiket dh tutup laa, hehe..

Yippie..kitorang masuk tgk rusa, tgk arnab.. Tak puas2 kitorang ni tengok hewan2..hehe. Suka betul tgk hewan2, ngeh2. Tambah pulak masuk situ free aje..kiki

Tp sebelum tu..kitorang sempat membeli ayaq nyok pasal dahaga betul dah. Tekak kering..erk!!!

Tp sian gak..ada beberapa ekor arnab kat situ luka2. Agaknya bergadoh ler ngan kawan2 dia kat situ..hmm. Tgk minatang2 chumil cenggini..tingat ler kat Nyu..meow!!


Abg sempat snap gambar gondala nak turun dari puncak Gunung Mat Chincang..

Akiss ni pusar kepala dia ada dua. Dia mmg serasi bela rusa, hahaha..
Tapi budak ni mmg suka betul kat hewan2..

Mak budak tu pulak suka sgt amek gambo..hish!!

Tp..mmg semua anak aku suka sgt ngan haiwan2 cenggini.

Abah dorang gak ada hobi mcm mak budak2 tu..suka ngambek gambo, haha.

Tp..atuk ngan wan tak masuk sini dah. Tak larat cucu oii!!
Ayahngah ngan makngah teman wan ngan atok minum air kelapa kat sini..hihi.

6 comments:

Rinna said...

Wahh best tgk gambar yang cantik2. Seronok yer budak2 tuh dpt pegang2 haiwan2 kat situ.. :)

Gieyana said...

binatang suma tue jinak kan..best jer p sn kan!hehhe

Krasz bAtu said...

bestnya...

jeles laa

[-suziey-] said...

erkk...sy smpai skang xbrani peganng kambing n arnab bkn takt tp geli:p

wantie said...

sonotnya leh pegang pegang hewan2 tu. jinak. nak usap usap gak. nanti nak pergi ler tempat ni.

ryan said...
This comment has been removed by a blog administrator.