Sunday, January 3, 2010

LANGKAWI – ke pelantar cakera puncak Gng. Mat Chinchang.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Langkawi09 082

Langkawi09 086

Langkawi09 088Langkawi09 089

Masa nak mendaki kembali anak2 tangga utk ke stesen utama tu..mak dh mula sakit kaki. Sian mak. Tadi masa nak turun ke titi gantung tu aku dah menawarkan utk tukar sandal aku ngan kasut mak tu..tapi mak tak mau. Masa nak naik tu pun aku ada soh mak tukar kasutnya ngan sandal aku..takmo gak.

Jadinya, mak tak larat dah nak ikut kitorang naik ke 2 buah pelantar berbentuk cakera yg betul2 berada di puncak gunung berkenaan. Sian mak. Nak wat camne..

Langkawi09 091 Langkawi09 093

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PC120155

Abes ler koleksi gambar2 di atas puncak Gunung Mat Chinchang..bersambung ngan gambar2 kat kaki gunung pulak, hehe..

1 comment:

[-suziey-] said...

sian mak akk..seb bek xsakit lutut..mmg syiok ler naik pelantar tu..sejuk je kan..hehe