Saturday, January 30, 2010

Selepas jogging...

Ni adalah aktiviti ujung bulan doblas 2009 hari tu..
Citer sejuk beku dh.

Seperti biasa di hujung2 minggu..kitorang akan jogging kat Bukit Larut sekiranya takde hal lain.
Lepas dh jogging setakat pondok 2 di Bukit Larut pg tu..kitorang lalu kat area lake garden. Nampak ler pulak ada karnival kat Dataran Kedamaian tu.
Tak sah ler kalo aku ni tak ngajak menyinggah, kan?? hehe..


Les Copaque pun ada ler bukak booth kat situ. Jual souvenier eksklusif dari syarikat dorang.

Kalo dh jadi budak pempuan ni..cenggini ler. Nampak je payung katun2...mintak soh beli. Katanya senang kalo ujan..ada payung!!!
Ntah bila nak guna pun aku tak tau ler tu.

Kalo ada orang ramai...mesti ada penjual eskrem.
Kat situ ada 2-3 penjual eskrem yg menjual dgn menaiki motor..

Jeruk RM1.00 utk 100gm.
Aku beli 5 jenis...free jeruk buah jambu mentol.

Ada karnival..mesti ada booth menjual segala kraftangan. Tapi aku tgk2 aje ler..
Kalo tiba2 nanti nak beli..baru aku cari..hehe

Kat tempat refleksologi...memijak batu-batuan..adeii..geli!! huhu..
Opps..ada tahi lalat ler kat tapak kaki orang tu. Mmg orang tu jenis kuat jalan, ekekek..
Tu pasal signature cintamaniszlite sebelum2 ni adalah tapak kaki bertahi lalat, kuikui...

Tengah lepak tunggu abang tu haa!!!

Pastu..abg gi snap foto akiss kat akar2 tua pokok di tepi tebing tasek itu, ngeh2.

Aku yg tengah syok berborak ngan Along ngan Angah tiba terdengar namaku dipanggil..
Rupa2nya abg tengah standby nak snap muka terkejut aku, kehkeh..

Nota;
Sebenarnya aku terpaksa simpan gak gambar2 ni kat sini pasal ada lagi yg nunggu turn ni, huhu..

8 comments:

TokNabe said...

Benda walaupun sejuk beku tapi bila dipanaskan sedap jugak....

1tomyam said...

macam best je nampak datran kedamaian tu...rasa nk gi jugak

Kamsiah said...

salam..
akak tak tau bila pulak nk p taiping..
anak dah habis sekolah kat sana..

meo188 said...

gamabr cantik!

Aliaah Abdullah said...

setuju!!!
pic cantik2!!

░♥si lampu neon♥░ said...

ade lagi? hehehe

nape tak beli beg tu lawaaa

ahmad humairi said...

buat koleksimpayung ek???

[-suziey-] said...

umangaih..pnjg2 tu jari kaki sape?akak ke?ekeek:p

syiok btl karnival ni..nape la time sy balik tepeng xde plak karnival ni..