Saturday, April 14, 2012

Anak kucing

Anak kucing ni milik Fadel & Dayah..
Sj aku simpan gambarnya kat dlm blog ni sebab syg pulak disimpan2 dlm pendrive aku ni, hehe.
Diambil ketika kitorang gi KL naik tren ri tu lah.
Anak2 kucing ni telah dijumpai kat sebuah taman permainan. Anak kucing ni dh kena buang dek org dh.. Tp org yg buang tu pun letak elok2 anak kucing ni dlm kotak. Mgkn dgn harapan ada org lain yg sudi jaga anak2 yg comel ni.
Manja sgt dia, kan...mula2 jumpa pun dh manja. Dh lama takde kucing manja mcm ni...yg suka baring2 dekat tuan dia tak kira ler tang mana, dok dekat2 ngan tuan dia. Ia mengingatkan kitorang pada Tomei...yg kitorang bela dari kecik sampai laa dia umur setahun lebih...alih2 ilang tanpa dikesan. Sama ada diculik oleh budak2 yg lalu lalang depan umah kitorang ni ataupun mati dimakan biawak. Maklum laa, depan umah kitorang ni lombong tinggal. Tomei suka dok lepak kat situ intai2 burung..
Tp tu lah...rezeki kitorang bela Tomei sampai tempoh tu aje. Lepas2 tu..wlpn kitorang ada bela kucing yg lain tp masih tidak dpt pengganti seperti dia..yg berperangai seperti dia, huhu..
Comelkan mereka berdua...geram jer..

Sekian...........

3 comments:

mamawana said...

Lor... terasa teringin lak nak bela anak kucing.... foto2 ni comel2nya anak kucin tiu

J@J@ / Bini The Rock said...

biru mata nya..cantik!

Bagus lah org tu nak buang anak kucing pon guna kan kotak..sekurang2nya ada la anak kucing tu tempat berlindung jika org tak mau bela dia ye tak???

DeLLas said...

dah mati sekor.. tinggal sekor lagi.. hehehe