Friday, April 6, 2012

Ke Putrajaya...bergambar jer kejenya..

11 Mac 2012
Ahad

Yelah...kalo ke Putrajaya time cuti2 org tak bekerja ni apalah aktivitnya lagi???
Dah ronda2 abes...gi area sini semula. Kat sini elok pulak tak ujan walaupun gelap jgk ler dari tadi lagi, hehe..

Abg dan Putrajaya...hehe..
Jalan lurus yg lengang..
Lepak kat sini sambil tgk pemandangan...
Berposing jgn lupa, ye..hehe
Abg dan along ngan cara posing tersendiri..
Fadel dan Dayah yg romantis..
Angan lak ngan posing tersendiri, hehe..maklumlah berlatarbelakangkan masjid, kan..
Aku ni yg silap posing ntah mcm mana ntah, huhu..
Apalah yg gelihati adik beradik ni.
Ahahaha...ni posing sejuk ke hape ntah ler ayahngan ngan makngah ni..
Opps...ayahngah nk lari..makngah kata...jangan!!! ngee..
Anak beranak di sebuah jalan di Putrajaya...
Wilayah Perseketuan...salah satu dari 3 buah yg ada di Malaysia.

Dari Putrajaya...kitorang terus jer balik ke umah Fadel di Cheras semula. Membersihkan diri sambil tunggu ayah dan mak yg terus ke KL dari menghadiri sebuah majlis perkahwinan di sana. Aduhaii, kuat betul tenaga ayah memandu direct dari sana.
Ayah ngan mak sampai Cheras sebelum Maghrib menjengah. Tetapi mak pulak tak sihat elok2 jer sampai sana. Mmg macam tu lah mak aku sejak Oktober lalu. Tak berapa sihat dan terkadang kesihatan mak sangat membimbangkan kitorang anak beranak. Nak citer lanjut ke?? mmm...kena pikir dulu.


Sekian, citer hari ni. Selamat berhujung minggu!!

Nota Alona:-
-Alhamdulillah, dpt kol td. Ceritanya, rawatan alternatif di Darul Syifa, Raub dgn ayat2 suci Al-Quran dan juga herba2 yg dibekalkan tempohari ada keberkesanannya. Lega aku dengar. InsyaAllah, mgkn akan diulang ke sana lagi. Usaha, doa & tawakkal. Makbul dan kesembuhan semuanya dari Allah jua.