Sunday, May 27, 2012

Vee menyusu botol

Semalam, bila Akiss tgk Noni iaitu anak kucing Pah dia isap susu khas utk baby kucing ngan botoi...dia pun tingin ler nk kasi anak kucing dia pun isap susu ngan botoi.

Maka, petang tu kitorang gi beli susu dan botoinya utk Vee. Mmg dh alang2 keluar...singgah ler kat klinik haiwan di Kamunting tu.
Botol susu utk anak kucing tu harganya...RM6.50. Susu nya lak RM17.90...mak aii...harga ngalahkan susu utk manusia, huhu. Tp leh tahan lama gak ler kalo utk sekor baby kucing aje.

Balik tu terus ler ngetest bagi Vee isap susu, hihi. Abg yg buatkan...aku yg bg si Vee ni susu sebab akiss tengah basuh pinggan, hehe..
Sedap aje tgk Vee isap susu ni. Sian dia, dh lama tak dpt susu mak dia. Anak kucing terbiar. Mak dia ntah ke mana.  Dh mati ke apa ntah.
Mmg takde keje ler jari montoks ni dok bg kucing isap susu, hoho..
Comel jer tgk dia isap susu. Siap pegang botol tu...hehe...
Yg seronoknya tgk dia  menyusu...bila dia menyedut botol tu...kedua2 telinga dia pun bergerak2, hehe. 
Semoga sihat dan membesar bagai johan, ye..Vee...

Sekian...

4 comments:

mamawana said...

comel nyerrr.

POSH76 said...

alala pandainyer nenen yer..comel!!

wantie said...

so cute dia pegang botol susu tu.

Kesuma Angsana said...

ala2 cutenyer but saya takut kucing.. he he he ... follow u