Tuesday, December 10, 2013

Aktiviti petang Ahad...

08.12.2013
AHAD

Petang tu lepas ayah ngan pittam sekeluarga dh bergerak balik ke Bentong....abang pun mulakan operasi mesin rumput yg dh tinggi kat tanah sekangkang kera tepi umah tu, hehe. Mmg takde masa tul nak mesin rumput. Abg pun cuti Sabtu dan Ahad aje. Dok layan job luar. Kalo hari biasa pulak...balik keje dh kul brp sampai umah. Jadi, hari tu aje lah yg boleh pun. Mujur cuaca petang tu ok.
Mesin ni pinjam abah punya. Nak guna ari tu ada problem sket sbb lama dh tak digunakan. Maklum laa..abah pun dh tak larat nak mesin rumput dh. Mesin tu...abg repair sendiri. Alhamdulillah boleh guna.
Kat luar....Piluih main badminton ngan akiss.
Along dan angah tengah tunggu abah dorang mesin rumput dulu....nanti baru dorang tolong sapu rumput. Tu ada kawan Piluih yg tunggu turn nak main badminton pulak, hehe..
Abg sedang mesin rumput.....
Tu aje laa citer petang tu, hehe..
Malam tak kuar mana dh.....dok umah aje wat keje dalaman pulak, hoho...

Nota ALONA:-
~Banyaknya keje........

1 comment:

Zura@Iwan said...

sy ni..duk pk bila la nk potong rumput kt umah sp tu kak..huhu

mcm nk pindah duk sp dh la..haihh..