Thursday, December 26, 2013

Nak dapat tudung ariani...

Alhamdulillah...
Butik tudung Ariani ada buat jualan murah ujung tahun ni.....kan..
Err.....bukan aku yg pi sini, ye ;) .
Kat cawangan di Damansara...
Walaupun bkn aku yg gi butik tu utk memborong tudung....dan tak penah pun masuk kedai tu apatah lagi memiliki koleksi dari jenama tudung terkenal tu........tadi aku terima wassap dari sorang sahabat baik aku ni ngan murah hati nak bagi 3 helai tudung yg dia beli kat situ..(senyum...senyum)...
Dia soh aku pilih sebenarnya nak tudung corak yg mana. Tp aku pilih tudung yang ni. Sejuk tudung jenis ni. Elok utk aku pakai gi bertugas yg sudah tentu mengeluarkan tenaga dari pagi sampai hampir maghrib...**Best kan, leh pilih2 dari hp aje, huhu...
Ni gambar yg sahabat aku tu wassap, ye. Bkn aku yg amek gambo ni sendiri.
Diskaun giler2...RM200 leh dpt 8 helai tudung dari kain berkualiti, katanya.
Sahabat aku ni bagi 2 helai tudung kosong dan sehelai tudung bercorak...
Terima kasih pada sahabatku ini....
Aku mmg tak sangka dia nak bagi aku tudung dari butik ni......tak kisah laa kot dh corak lama pun, kan. Sekurang2nya tudung tu masih cantik, masih baru....dari butik Ariani adalah satu bonus, kan...
Tunggu aku nak pi amek jer nanti ni, InsyaAllah..
Semoga sahabatku dimurahkan rezeki dan diberi kesejahteraan dunia dan akhirat, Amin..
**Aku tak siarkan nama sahabat aku ni....tp mgkn ada yg boleh agak sape yg bagi, hehe. Dan seperkara lagi...gambo2 di atas ni semua adalah ehsan wassap dari sahabat aku tu :D ...

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah, rezeki:-
*dapat tudung free,
**walaupun seminggu blog ni takde entry...tp aku tgk pengunjung yg masuk masih maintain 300 - 400 lebih.. :)

7 comments:

❤Kamsiah❤ said...

murah rezeki hehe...sapa tak seronok kalau dapat free,kan..

el said...

wahhhhh untunglah dpt pakai tudung ariani..iols pakai cap ayam je hahaha
baiknya sahabat akk tu..bertuah akk dpt sahabat mcm tu

wantie said...

hamboi kak..jeles tau t tengok. t pun tak merasa pakai tudung ariani..

Nad MamaZN said...

Rezeki akak.. :)

Bertuah akak ada sahabat camtu
:)
Nak jugak bleh?
Hahah

ayu Ismail said...

Rezeki murah tu..bestnya

Zura@Iwan said...

alhamdulillah..
rezeki akak kan..

tifa anvar said...

Kalau dh rezeki x kemana kan?